Geoblog.pl    Pirx    Podróże    Indonezja 2013-2014    Lecimy do Colombo

Lecimy do Colombo

Włochy
Włochy, Roma

Wilczym rankiem przed śniadankiem naszą wesołą kompaniję opuszcza Krisss. Leci Etihadem (przechrzczonym przez wycieczkowych złośliwców na Dżihad Airways) do Abu Dhabi dużo wcześniej, niż my naszym Srilankan do Colombo. Lankijskie tygryski wylegują się w łóżeczkach do 9.00, po czym udają się na zimnawy tarasik z za­pleczem kuchennym, by skorzystać z dobrodziejstw szwedz­kiego stołu, na którym hojna ręka umieściła dżem, tosty i jakiś rozcieńczony pomarańczowy soczek. Hu­morki dopisują, więc przepijamy te wykwintne frykasy po­ranną kawą, zastanawiając się nad tym, jak tu po­ra­zić Krisssa opowieściami o wypaśnym śniadanku. Po dłuższej chwili, ponaglani przez gorliwą panią z ob­słu­gi, opuszczamy nasz jednonocny dom i ruszamy w stronę Aero­por­to di Fiumicino. Na miejscu okazuje się, że poś­piech wyszedł nam tylko na dobre, bowiem żmudna odprawa pasz­por­towo – bagażowa pochłania nie­mal w całości skromne rezerwy czasowe. Ok. 15.30 logujemy się na pok­ła­dzie boeinga Srilankan Airways i po dłuższej chwili rozpoczynamy wielogodzinny lot do Colombo.