Geoblog.pl    Pirx    Podróże    Indonezja 2013-2014    Powrotu nadszedł czas

Powrotu nadszedł czas

Indonezja
Indonezja, Jakarta

Air Asia dowiozła nas o czasie do Dżakarty. Przemieszczamy się z terminala krajowego na międzynarodowy, żegnamy Krisssa, który leci swoim wypaśnym „Dżihad” Airways przez Singapur, Abu Dhabi i... Belgrad do Rzy­mu, po czym wydajemy ostatnie wolne „szmaciaki” i przebijamy się przez lotniskowe security do na­szej bramki. Na miejs­cu zonk – okazuje się, że przełożyli nam lot z Dżakarty do Singapuru. Sypie się plan powrotu do EU. Zawaliła oczy­wiście „Maruda” Indonesia, nomen omen najlepszy przewoźnik na świecie w klasie eko­no­micz­nej według ran­kin­gu Sky­trax. Dali ciała, ale ostatecznie stanęli na wysokości – wysłali nas swoim lotem do Singapuru, następnie in­ną linią do Ko­lombo. A wszyst­ko w asyście personelu poszczególnych lotnisk, bo czasy obu przesiadek były baaar­dzo napięte. Dzięki temu zdą­ży­liśmy na pierwotnie planowany lot Srilankan z Kolombo do Rzymu. My tak, ale bagaż nie. :(